Politica de Retur
Returnarea produselor achizitionate prin incheierea unui contract la distanta se va face conform Ordonantei Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 care stipuleaza:
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Cheltuielile de transport ale produselor returnate sunt suportate de catre client; spre exemplu, transportul unui colet prin firma de curierat Fan Courier se achita de catre expeditor si anume clientul ce returneaza produsele. In cazul manipularii defectuoase a produselor se va proceda la evaluarea starii acestora si stabilirea taxei de aducere la starea initiala (RSI) a produsului, conform OUG 34/2014, Art. 14, alin. (3).
In baza OUG 34/2014 (art. 14, alin. 3) Cristechnic isi rezerva dreptul sa retina o suma de bani in cazul in care clientul returneaza un produs fara toate accesoriile sau cu anumite defecte tehnice/estetice remediabile. Valoarea taxei de aducere la starea initiala a produsului va reiesi in urma unei constatari tehnice, estetice si de integritate. In urma constatarii, Cristechnic poate retine intre 5-20% din valoarea incasata, pentru a readuce produsul la starea initiala, procedura prin care produsul redevine vandabil.
In politica de retur nu se incadreaza produsele care fac parte din categoria consumabile (ex: cabluri, difuzoare si drivere, lampi/ becuri, lichid de fum/ baloane/ ceata) sau categoria castilor si microfoanelor. Produsele din aceste categorii pot fi returnate numai daca sunt sigilate si nefolosite.
Nu se pot returna produsele care beneficiaza de pachete de programe cu licenta (presupune inregistrarea clientului pe baza "serial number") care au fost instalate de consumator. Nu se accepta returul produselor de tip software, licenta si garantie, care au fost activate prin utilizarea unui cod aflat in interiorul ambalajului ambalajului. De asemenea, produsele de tip voucher nu pot fi returnate.
Nu sunt acceptate pentru retur produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
In cazul returnarii unui produs, inapoierea banilor se va face catre aceeasi persoana mentionata pe factura fiscala/contract prin transfer bancar.
Daca factura este emisa pe persoana juridica/firma, vanzatorul nu este obligat sa accepte returul produselor si inapoierea banilor.
In cazul produselor achizitionate prin credit de consum, in sistem rate, rambursarea banilor se face catre banca, fapt ce duce la anularea ratelor.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, transmis dupa ce ati trimis cererea dumneavoastra la adresa de e-mail office@cristechnic.ro.
Cele 14 zile in care aveti dreptul sa va retrageti din prezentul contract incep sa fie calculate de la data la care ati primit produsele. Formularul/cererea de retur trebuie trimis pe adresa de e-mail indicata mai sus cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produselor.
Va rugam sa asteptati sa va confirmam ca produsele achizitionate pot fi returnate, inainte de a le expedia catre noi.
Dupa ce primiti confirmarea posibilitatii returului, ne puteti trimite produsele inapoi, prin intermediul unei companii de curierat care poate asigura integritatea acestora. Va reamintim ca taxele de curierat aferente transportului produselor returnate cad in sarcina dumneavoastra. Daca alegeti sa ne trimiteti produsele inainte de a primi confirmarea posibilitatii returului, taxele de curierat aferente trimiterii produselor inapoi catre dumneavoastra vor fi achitate de dumneavoastra.
Acceptam si luam in considerare doar notificarile in scris. Notificarile verbale nu sunt acceptate.
Produsul trebuie să fie însoțit de factură, alaturi de oricare alte acte primite în original care fac referire la produsul care se doreste a fi returnat.